Moda i styl współczesnego mężczyzny

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Trzymaj Fashion - u wybrzeża

Ahoj! To już ostatni konkursowy post z cyklu Trzymaj Fashion. W ty miejscu, jeszcze raz dziękuję Wam za wsparcie i miłe słowa, Wasze zainteresowanie, to dla mnie najlepsza motywacja!


Tym razem zadanie polegało na przygotowaniu stylizacji z użyciem linek żeglarskich. W duchu przeczuwałem, że finałowe zadanie nie mogłoby być tak łatwe i że kryje się tam jakieś "haczykowe ale". Allegro.pl nie zawodzi w takich chwilach. "Ale" było ; ) Kolory linek iście festynowe aczkolwiek z pomarańczowym (kolorem tego sezonu na marginesie) motywem przewodnim.
Tego postanowiłem się trzymać i połączyć w jedną logiczną całość wszystkie dotychczasowe działania w ramach konkursu, tj. kontrast, wiosenne podejście d otematu z DIY oraz niesztampowymi rozwiązaniami. 



Idąc tym tropem zdecydowałem się na zrobienie paska z najcieńszej, niebieskiej linki ( dokupiłem białą dla lepszego efektu). W tym celu użyłem także klamrę wraz ze skórzanymi zakończeniami innego paska, który czekał na skrócenie. Prosec twórczy to sama radość!


Z pomarańczowej oraz czerwonej liny zrobiłem uchwyty do zaprojektowanego przeze mnie, a wykoanego przez moją siostrę sailor baga, który także czekał już od ponad miesiąca na finalny szlif. No i się doczekał ; )


A ponieważ było mi mało, zrobiłem także "kropkę nad i" w postaci pransoletki z marynarskim węzłem w roli głównej.


Warto zwrócić również uwagę na baseball jacket, którą zarekwirowałem mojej kochanej Pati (jej łup z wypadu dojednego z poznańskich secondhandów). Do tej pory nie nosiłem tego typu kurtek, ale tę bardzo polubiłem i raczej łatwo jej nie oddam ; )
Wystarczy tego pisania, czas na oglądanie finalnego efektu. Zapraszam więc, dziś podwójna porcja!



koszula/shirt - new yorker
spodnie/trousers - h&m - 30 zł
chustka/scarf - second hand
bajsbolówka/baseball jacket - second hand
pasek/belt - hand made
sailor bag - hand made
bransoletka/bracelet - hande made
zegarek/watch - triwa
buty/shoes - clae